maandag 26 oktober 2009

***Verliefd***

Hier kom ik de meest geweldige dingen tegen qua haakgedoe.
Uren kan ik er kijken naar wat andere haaksters allemaal maken alleen vind ik de bedragen die ze vragen voor de patronen soms ronduit belachelijk.
Meestal kijk ik er gewoon plaatjes en als ik deze kleine schatjes zie krijg ik vlinders in m'n buik...
Wat zijn ze toch schattig.

Kleine minimensjes met miniteentjes en minineusjes...
Met mini gehaakte mutsen :o)


Deze is ook zo schattig, die kleine garnalen vingertjes met daarboven een schattig armbandje...


En dan deze twee.
Baby's maken mijn moederhart week, en doen me telkens weer beseffen wat voor een groot geluk ik had toen ik er zelf eentje kreeg...
En al is het er bij eentje gebleven, nog nooit ben ik zo dankbaar voor iets geweest.

Liefs,
x-Carool-x

2 opmerkingen:

Ineke Pluim zei

Ha Carooltje! Wat een schattige foto's! Baby's zijn de mooiste wezentjes op aarde! En wat een leuke gehaakte mutsjes, zeg! Krijg zin om ze te maken!!!

Fluitenkruid zei

Zo lief dit..