vrijdag 10 september 2010

Jurkje voor Mila ge(m)haakt...

Op het strand zitten in de zomer is heerlijk!!!
Maar..dan heb ik wel het liefst iets te doen...
Sinds ik het haken weer heb opgepakt neem ik mijn haaktas al weer 2 jaar mee naar het strand.
Dit jaar ben ik daar begonnen met een jurkje voor Mila.
Geinspireerd door een jurkje van Bengh besloot ik de gok te wagen.
Ik had namelijk geen patroon en het patroon van Bengh was volgens mij nogal ingewikkeld en daar hou ik niet van :o).
Ik heb wel ergens een blogje van iemand gelezen die hem had nagemaakt, echt prachtig!
Maar ik besloot er maar gewoon mijn eigen draai aan te geven.
Voor de lengte en pasvorm had ik een Bengh-jurkje van Mila als voorbeeld genomen.
De zomer is zo goed als voorbij...
Het jurkje klaar.
Gelukkig is Mila er blij mee en wil ze hem nog aan ook, dat is toch wel prettig voor mij :).
Dit is het geworden.
Het jurkje voor Mila...


Geen opmerkingen: