vrijdag 18 september 2009

***Greengate***

Ik ben verliefd op Greengate...
Alles is leuk van Greengate, maar vooral die zee van gezellige kleurtjes.
Natuurlijk maak ik ook telefoonhoesjes, en ik heb er nu een paar gemaakt in dezelfde kleurstellingen als van Greengate.
En ze zijn zo leuk geworden!

Deze bijv. omdat ik de kleurtjes van de kerstballen zag en vond dat ik een hoesje móest maken in die kleurtjes om te kijken of dat óók zo leuk was.
En ja hoor, ik vind zelf van wel.
Verder bladerend in de folder kwam ik nog iets tegen en wilde gelijk weer een hoesje in dié kleurtjes.
Wederom werd deze ook schattig.


Ik heb besloten om nog wat leuke dingen te haken met deze kleurtjes.
Wat dat is en hoe dat eruit zal zien....dat is nog een verrassing!
Haken is leuk!!!
En HIP!

Prettig weekend allemaal!!!
***Carool***


5 opmerkingen:

Teesty zei

Leuk leuk leuk!
Ik wou dat ik kon haken :D helaas :(

Carool zei

Het is zo makkelijk te leren...;)

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wat prachtig ik vind ze alle 2 geweldig.
nou ik vind het wel heel knap hoor.
lieve groetjes Stipje

Fliegenpilzwerkstatt zei

WUNDERVOLL!

Liebe Grüße,Antonie

Unknown zei

ooowwww wat is dit LEUK LEUK LEUK
en ja hoor idd haken is hip ;)
zeker als je dit onder je vingers vandaan weet te toveren
die blikjes/trommeltjes vind ik ook helemaal leuk

liefs xzenna ♥