woensdag 16 september 2009

***MUTS*** (je)

De titel van deze blog klinkt wat onaardig. Al heb ik mezelf vanochtend menig keer zo genoemd vandaag. Ik kwam er namelijk maar niet achter hoe ik hier een  nieuw blogje aan moest maken. Maar opeens had ik een helder moment en dacht daar achteraan direct; MUTS!!! Dat ik dat nou niet eerder door had. In ieder geval, ik had ook een leuk mutsje gehaakt voor mijn kleine prinsesje. Normaal zet ik haar een kroontje op (nee natuurlijk niet!!!) en vandaag besloot ik dat een gehaakt mutsje ook wel heel leuk is. Geveld door spit moet ik de nodige uurtjes plat doorbrengen maar hallo hee, dat valt niet mee!! Dus een patroontje uitgeprint en nu lig ik te haken. Oké het gaat niet snel, maar het is te doen. Ook heus wel wanneer je heel wazig bent van de pijnstillers.....
Dit is het onderwerp waar dit blogje over gaat:

Hij is zo schattig en staat zo leuk!!
Wil je hem ook hebben voor je eigen prinsesje, in wat voor kleur dan ook?
Ik haak hem voor je.
Voor € 12,50 is hij voor jou!
Zo hehe, ff liggen weer...

4 opmerkingen:

Marutska zei

Ik heb geen prinsesjes.... maar het ziet er weer snoezig uit!
Ook ik word tegenwoordig voor muts uitgemaakt! Schandalig, creatief noemen ze dat!

Groetjes
Maria

Carool zei

Maar je bent toch zelf ook een prinsesje? :)

Unknown zei

OWWWW CAROL ik wil niet overdrijven hoor maar ik vind dit ook echt weer zooo lief!!*zucht*

Anoniem zei

Hahaha, wat ben jij leuk met je commentaar! Er komt nog veeeeeeeeel meer ;)