vrijdag 11 september 2009

***Pimpen***

Altijd al een bijzonder woord gevonden...
En gisteren heb ik het voor het eerst gedaan, "gepimpt".
Een klok die ergens al een tijd stond te staan want, niet passend in het interieur, moest er nu maar eens aan geloven. Op Hyves had ik al laten zien dat ik zoveel gehaakte applicaties had en ik wist even nog niet wat ik ermee moest doen. Terwijl ik erover zat te piekeren keek ik naar de klok.... En toen wist ik het!!!
Daar ga ik ze allemaal opplakken!!
Zo gezegd, zo gedaan.
En ik ben er toch zo helemaal blij mee!
Als je dit aan je muur hangt fleurt de hele muur op.

6 opmerkingen:

Marutska zei

Dat ziet er heel leuk uit!!!

Groetjes
Maria

Anoniem zei

Erg leuk dat blogspot.. Maar hoe maak ik hier een nieuwe blog aan???? *wanhopigvragendkijk*

Unknown zei

ik kan het niet laten hoor caro maar ik wil nu écht al je blogjes met haaksels zien hihi dit ziet er ook weer heel gezellig uit wat een dot van een klok leuk voor op de prins6jes kamer en zie op de vreemdste momenten kom je op de mooiste creaties :)
SUPER ♥

Anoniem zei

Dankjewel voor het complimentje! :)
En ik heb nog heel veel haaksels om op een blogje te zetten dus hopelijk volgen er nog heel veel blogjes. Én dan ben ik ook nog heel voorzichtig met een webwinkeltje dus met haken zijn we nog lang niet klaar :)

Anoniem zei

jee wat een leuke haakwerkjes:)
zou wel willen weten hoe je die hartjes en vlinders moet haken:)

Meertje zei

Erg leuk die klok!
Groetjes Miriam